yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Παύλος Σιμτικίδης απ’ την Καστοριά – Πρώτο όνομα στον Καναδά – Ο καλύτερος κιθαρίστας (βίντεο)




ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ---- Έχασε 16kg σε 2 μήνες. Δείτε πώς το έκανε : Πατήστε εδώ
Κατάγεται από την Πεντάβρυσο και ονειρεύεται τη μέρα που θα δώσει συναυλία στην Καστοριά
O Pavlo για μένα είναι ένας από τους πιο εμπνευσμένους μουσικούς όλου του κόσμου. Η κιθάρα του με ταξιδεύει μαγικά σε βαθιά γαλάζια νερά, ανατολές του ήλιου και ελληνικά ηλιοβασιλέματα. Για άλλη μια φορά τον ευχαριστώ πολύ που δέχθηκε να απαντήσει στις ερωτήσεις μου!

  •  Πιστεύεις ότι κάποια πράγματα έχουν καθοριστεί από τη μοίρα πριν γεννηθούμε; Για παράδειγμα το όνομα σου είναι Παύλος, έχεις γεννηθεί την ημέρα που γιορτάζει ο Αγ. Παύλος ο οποίος είναι προστάτης των μουσικών…

Δεν έχω τόσο φιλοσοφικές ανησυχίες, αλλά πιστεύω ότι όλοι έχουμε ένα σκοπό στη γη. Ορισμένοι από εμάς βρίσκουν την κλίση τους και ορισμένοι όχι. Πιστεύω ότι εγώ βρήκα τη δική μου
  • Πόσο σε έχει επηρεάσει η ελληνική σου καταγωγή;
Πολύ! Ως καλλιτέχνη , επειδή μεγάλωσα με ελληνική μουσική σε μια χώρα, τον Καναδά, όπου θεωρούσαν τη μουσική αυτή εξωτική. Ως άνθρωπο επίσης πολύ, επειδή μεγάλωσα αγαπώντας τη ζωή και γιορτάζοντας κάθε στιγμή που μπορούσα. Σέβομαι τους προγόνους μου και έμαθα να μη θεωρώ δεδομένη οποιαδήποτε επιτυχία μου. Είμαι πολύ ευγνώμων και στους θαυμαστές μου.
  • Μίλησε μας λίγο για τα παιδικά σου χρόνια.
Γεννήθηκα στο Τορόντο του Καναδά από το Γιώργο και τη Φρίντα Σιμτικίδη. Έχω μια νεώτερη αδελφή, τη Σοφία. Μεγάλωσα σε ένα πολύ όμορφο περιβάλλον. Η μητέρα μου έπαιζε μουσική συνεχεία κι εμείς χορεύαμε για αστείο στην κουζίνα. Έως και σήμερα παίζω και χορεύω ταυτόχρονα πάνω στη σκηνή. Μου είναι πολύ φυσικό. Ο πατέρας μου αγαπούσε τον ήχο της κιθάρας. Με μύησε στον Paco de Lucia, στον Jose Feliciano κα. Συνηθίζαμε να πηγαίνουμε μαζί σε πολλές συναυλίες.
  • Η οικογένεια σου σε στηρίζει έως σήμερα;
Ναι, πολύ. Δεν θα ήμουν τίποτα χωρίς αυτούς. Ο μπαμπάς μου είναι η μεγαλύτερη μου έμπνευση.
  • Τι ρόλο έπαιξε ο πατέρας σου στη διαμόρφωση του χαρακτήρα σου;
Διαθέτει το πνεύμα του παρελθόντος μέσα από μια σύγχρονη προσέγγιση. Μου ειπε, όταν ήμουν παιδί, να κάνω ότι θέλω στη ζωή μου, αλλά να το κάνω με το μέγιστο των ικανοτήτων μου, εννοώντας να μελετήσω πολύ, να μορφωθώ και να εξασκούμαι διαρκώς. Και αυτό έκανα.
  • Ποιο είναι το πιο σημαντικό πρότυπο στη ζωή σου;
Τα κορίτσια μου. Η Δήμητρα που είναι 13 ετών και η Βιόλα που είναι μόλις λίγων εβδομάδων.
  • Πότε αγγιξες κιθαρα για πρώτη φορά και ποτε συνηδειτοποιείς την αγαπη και το ταλεντο σου για τη μουσική;
Έπιασα πρώτη φορά κιθάρα στα 5 μου, αλλά ξεκίνησα να ασχολούμαι σοβαρά από την ηλικία των 10 ετών. Τότε άλλαξαν όλα Κατάλαβα ότι η μουσική είναι το παν για μένα. Εξασκούμουν 10 ώρες την ημέρα για 6 συνεχή χρόνια.
  • Πόσο ετών συνέθεσες το πρώτο συ τραγούδι και πως ξεκίνησε η καριέρα σου σαν μουσικού;
Το πρώτο τραγούδι το έγραψα 12 ετών. Ως μουσικός ξεκίνησα με μερική απασχόληση στα 18 μου και πλήρως από τα 28 μου χρόνια και μετά.
  • Θα ήθελες να μας πεις την ιστορία του τραγουδιού σου “Love you Forever”;
Όταν η κόρη μου η Δήμητρα ήταν μωρό, της διάβαζα ένα παιδικό βιβλίο με τον ίδιο τίτλο. Ήταν μια ιστορία που άγγιξε την καρδία μου. Μιλούσε για τις αλλαγές της ζωής. Όταν έχεις ένα μωρό, το προστατεύεις, το αγαπάς το αναθρέφεις και όταν μεγαλώσει το παιδί και γεράσουν οι γονείς, τότε αυτό θα προστατεύει, θα αγαπά και θα φροντίζει τους γονείς. Έτσι γράφτηκε η μελωδία …
  • Τι συναισθήματα σου προκάλεσε η κριτική, στην αρχή της καριέρας σου;
Το 1997, όταν πρωτοπαρουσίασα τη «μεσογειακού ύφους» μουσική μου, είπαν ότι ήταν πολύ «ελληνική», επειδή χρησιμοποίησα μπουζούκι και πολύ «μεσανατολική», επειδή χρησιμοποίησα “dumbek”. Είπαν ότι ήμουν πολύ «έθνικ» για να πετύχω… Δόξα τω Θεώ, δεν τους άκουσα Πέτυχα να δημιουργήσω το δικό μου ύφος και πούλησα πάνω από 500.000 cds μέχρι τώρα. Αυτό που μετρά πάνω από όλα είναι οι θαυμαστές, οι οποίοι και πραγματοποίησαν όλα τα όνειρα μου.
  • Πόσα albums έχεις κυκλοφορήσει έως τώρα;
Έχω 8 albums και 1 DVD.
  • Θεωρείς κάποιο από τα album σου πιο ιδιαίτερο από τα υπόλοιπα; Αν ναι γιατί;
Το “Fantasy” είναι ιδιαίτερο για μένα, επειδή τότε για πρώτη φορά είχα την οικονομική ελευθερία να πραγματοποιήσω το είδος της παραγωγής που ήθελα. Το album έγινε χρυσό στον Καναδά (50.000 αντίτυπα) και μου έδωσε την ευκαιρία να προχωρήσω στο επόμενο επίπεδο. Το “Fantasy” συνέχισε να πουλάει πάνω από 100.000 αντίτυπα σε όλο τον κόσμο.
  • Μίλησε μας λίγο για το τελευταίο σου album.
To Mediterranean Nights” είναι live, από μια συναυλία στην τηλεόραση, για το δίκτυο RBS στις Η.Π.Α. Είχα μαζί μου στη σκηνή μερικούς από τους καλύτερους μουσικούς του κόσμου. Ήταν μια φαντασμαγορική βραδιά και μια μεγάλη ευκαιρία να παρουσιάσω τη μουσική μου στο αμερικανικό κοινό.
  • Έχεις προγραμματίσει εμφανίσεις για το 2009;
Ναι, πολλές. Συνήθως πραγματοποιώ περίπου 150 συναυλίες το χρόνο, σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να τις δείτε στο www.pavlo.net
  • Θα ήθελες να παρουσιάσεις τη μουσική σου στην Ελλάδα;
Πολύ, αλλά δεν μου δόθηκε ακόμα η ευκαιρία. Ονειρεύομαι να κάνω την πρώτη μου συναυλία στην Καστοριά, από όπου κατάγεται η οικογένεια μου.
  • Τέλος, ποια είναι τα μελλοντικά σου σχέδια;
Θέλω να κινηματογραφήσω την επόμενη μου τηλεοπτική συναυλία στις Η.Π.Α για την Ελλάδα. Κάτι παρόμοιο με αυτό που έκανε ο Yanni το 1993, αλλά στο ύφος το δικό μου, νέο και φρέσκο
Γιάννης Κιουτούτσκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου