yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2012

Αυτό είναι το νέο VW Golf



Το NewsAuto.gr παρουσίασε τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες του νέου γερμανικού μικρομεσαίου, πριν γίνουν τα επίσημα αποκαλυπτήρια από τη Volkswagen, σε ειδική εκδήλωση στη νέα Εθνική
Πινακοθήκη του Βερολίνου. Η έβδομη γενιά του Golf θα αποτελέσει βέβαια και το κεντρικό έκθεμα της εταιρείας στο Παρίσι. Με μήκος 4,25 m, το Golf έβδομης γενιάς είναι κατά 56 mm μακρύτερο από τον προκάτοχό του. Παράλληλα είναι πιο φαρδύ και πιο χαμηλό, συνδυασμός που του χαρίζει μία πιο επιθετική στάση στο δρόμο. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 59 mm στα 2,64 m, μεταφραζόμενο σε πλουσιότερους χώρους για τους πίσω επιβάτες. Ο όγκος του χώρου αποσκευών αυξήθηκε από τα 350 στα 380 lt. Παρά όμως τις μεγαλύτερες διαστάσεις, το βάρος του έχει μειωθεί κατά 100 kg.
Κατά την έναρξη των πωλήσεων (τον ερχόμενο Οκτώβριο) οι διαθέσιμοι βενζινοκινητήρες θα είναι ο 1.2 TSI με 85 PS (μέση κατανάλωση 4,9 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 113 g/km) και ο 1.4 TSI 140 PS, τεχνολογίας ACT (διαχείριση κυλίνδρων). Το σύστημα απενεργοποιεί το δεύτερο και τρίτο κύλινδρο στις χαμηλές και μεσαίες στροφές (μεταξύ 1.250 και 4.000 rpm). Όταν ο οδηγός πατήσει με δύναμη το γκάζι τότε οι δύο κύλινδροι τίθενται και πάλι σε λειτουργία. Με αυτόν κάτω από το καπό, το νέο Golf επιτυγχάνει κατανάλωση 4,8 lt/100 km σε μεικτό κύκλο και μόλις 112 g. CO2 ανά km.  Ο 1.6 diesel ισχύος 105 PS καταναλώνει μόλις 3,8 lt/100 km (99 g/km), ενώ ο 2λιτρος (με 150 PS) 4,1 lt/100 km (106 g/km).
Το εσωτερικό του γερμανικού best-seller δείχνει αναβαθμισμένο ποιοτικά, διατηρεί όμως παράλληλα την… αυστηρή σχεδίαση των προκατόχων του. Το τιμόνι παραμένει τριάκτινο, με περισσότερες όμως λεπτομέρειες από χρώμιο και επίπεδο το κάτω μέρος της στεφάνης. Η διάταξη του πίνακα οργάνων (με το στροφόμετρο αριστερά, το ταχύμετρο δεξιά και τη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων ανάμεσα) δεν έχει αλλάξει, όπως και η κεντρική κονσόλα, με τη μεγάλη οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης να είναι κάτω από τους αεραγωγούς.
Το σύστημα διεύθυνσης φέρει τιμόνι με μεταβλητή υποβοήθηση, ανάλογα με την ταχύτητα του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα από τέσσερις ρυθμίσεις (Eco, Sport, Normal και Individual) για την απόκριση του γκαζιού, τη διαχείριση του κινητήρα, τη λειτουργία του κλιματισμού κλπ. Με το κιβώτιο DSG υπάρχει και πέμπτη – η Comfort.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου