yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Αυτή είναι η επιστολή Πετσάλνικου προς Βενιζέλο: "Αγαπητέ Πρόεδρε, αγαπητέ Βαγγέλη..."



Καστοριά, 26 Μαΐου 2012

Αγαπητέ Πρόεδρε, αγαπητέ Βαγγέλη.

Όπως σου είχα πει κατά την πρόσφατη συνάντησή μας την περασμένη εβδομάδα στο γραφείο σου, η έδρα στην Καστοριά... , που χάθηκε για 230 ψηφοδέλτια, θα μπορούσε να ανακτηθεί εάν το «όλον ΠΑΣΟΚ» στρατευόταν στον αγώνα για την εκλογική αναμέτρηση της 17ης Ιουνίου.




Δυστυχώς, όπως γνωρίζεις και εσύ και οι συνεργάτες σου, μια ομάδα τοπικών «στελεχών» επέμεναν να μην είμαι επικεφαλής του ψηφοδελτίου παρά το ότι οι ψηφοφόροι του ΠΑΣΟΚ με ετίμησαν και πάλι με το 55% του συνολικού αριθμού των ψηφοδελτίων του ΠΑΣΟΚ στις 6 Μάη.

Οι ίδιοι, όπως γνωρίζουν συνεργάτες σου, απειλούσαν ότι εάν ήμουν υποψήφιος θα κατήγγειλαν και θα οδηγούσαν σε διάσπαση το ΠΑΣΟΚ στο Νομό.

Επειδή σ’ όλη μου τη διαδρομή, από το 1974, αγωνίζομαι για τις αρχές και τις αξίες που πρέπει να διέπουν την πλατιά προοδευτική παράταξη του ΠΑΣΟΚ και ακράδαντα πιστεύω ότι στην πολιτική πρέπει πρωτίστως να υπάρχει ηθική και μόνο ευγενής άμιλλα και επειδή απεχθάνομαι ίντριγκες, παρασκηνιακές υπονομεύσεις, προσωπικές επιδιώξεις που μπαίνουν πάνω από τη συλλογική προσπάθεια και τον κοινό σκοπό, ανακοίνωσα ότι δεν θα είμαι στο ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ στο Νομό Καστοριάς για τις εκλογές αυτές.

Άλλωστε, πέραν όλων των άλλων, προέχει η προσωπική αξιοπρέπεια για τον καθένα μας.

Δεν είμαι «γαντζωμένος» σε καμία καρέκλα, δεν είμαι «παντρεμένος» με καμία ιδιότητα.

Είναι αυτονόητο ότι θα στηρίξω τον αγώνα εν όψει της εκλογικής αναμέτρησης.

Φιλικά

Φίλιππος Πετσάλνικος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου