yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2012

Σοβαρή καταγγελία γυμνάστριας κλονίζει τους εκπαιδευτικούς του ν. Καστοριάς – Μετά από απαίτηση αιρετού κατέβηκε από το site



Αποκάλυψη –
Η συγκεκριμένη καταγγελία αναρτήθηκε στο επίσημο site του συλλόγου των εκπαιδευτικών και »κατέβηκε» άμεσα μετά από παρέμβαση του κ. Λεωνίδα Οικονομίδου ο οποίος σε λίγη ώρα θα βρίσκεται σε κρίσιμη συνεδρίαση των δασκάλων.
Παρούσα στο συμβούλιο θα είναι η γυμνάστρια που έγραψε την καταγγελία.
Δείτε την καταγγελία που απέκρυψαν:
Ο ΦΟΒΟΣ των εκπαιδευτικών.

Το όνειρο μου ήταν πάντα να προσφέρω στην εκπαίδευση. Μετά από πολύ κόπο αγώνα και ξενύχτι, κατάφερα να κάνω το όνειρό μου πραγματικότητα. Άνοιξα τα φτερά μου και αγκάλιασα τα μικρά παιδιά θέλοντας να τους διδάξω πώς να ασκούν το σώμα, το πνεύμα και πώς να προάγουν την ψυχική τους υγεία. Θεωρώ ότι κάνω σωστά και ευσυνείδητα τη δουλειά μου προσφέροντας με όλο μου το είναι στο έργο που επιτελώ. Κάποιοι όμως θέλουν να μου κόψουν τα φτερά.
Με απείλησαν μέσω προσωπικών τηλεφωνημάτων για το ωράριο που κάνω!!!
Με θεωρούν εξαρτημένη διότι η οργανική μου δεν ανήκει στο νομό!!!
Αμφισβητούν την νομιμότητα της απόσπασής μου!!!
Απειλούν ότι δεν θα δηλώσουν κενά για συναδέλφους που ζητούν απόσπαση!!!
Με θεωρούν αχάριστη γιατί δεν τους χρωστάω!!!
Αναρωτιέμαι αν τελικά η εκπαίδευση είναι τσιφλίκι μερικών για να αλωνίζουν όποτε και όπως θέλουν. Αναρωτήθηκα αν θα έπρεπε να σιωπήσω τη στιγμή που εγώ η ίδια διδάσκω στους μαθητές μου να μάθουν να μιλάν και να εξωτερικεύουν τα συναισθήματά τους. Ίσως στη ίδια θέση να βρέθηκαν και άλλοι συνάδελφοι που δεν τόλμησαν να μιλήσουν.
ΟΧΙ λοιπόν κύριε Λεωνίδα Οικονομίδη!!! Δεν θα σιωπήσω. Αν το έκανα θα ήταν σαν να πρόδιδα αυτό που αγαπώ, τους μαθητές μου, τους συναδέλφους μου!!! Δεν θα το κάνω. Δεν θα επιτρέψω να μου κόψετε τα φτερά. Αγωνίζομαι και θα συνεχίσω να αγωνίζομαι για την εκπαίδευση όπως τόσα χρόνια έχω μάθει να κάνω!!!
Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Καλλίνικου Κωνσταντίνα


Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου