yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Τετάρτη 13 Ιουνίου 2012

ΠΟΙΟΙ ΕΛΕΓΧΟΥΝ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ;‏






Μετά τις εκλογές της 6ης Μαϊου πλήθος δημοσκοπήσεων διεξάγονται καθημερινά με μόνο στόχο την χειραγώγηση της ελληνικής κοινωνίας. Διαβάστε μια επίκαιρη παλαιότερη ανάρτησή μας...

Είναι απορροίας άξιο το πως στις δημοσκοπήσεις που γίνονται στο διαδίκτυο (ακόμη και η διαβούλευση στο opengov έδειξε οτι πάνω απο το 80% των συμμετεχόντων διαφωνούσε με το νομοσχέδιο της κυβέρνησης), πάνω απο 70% των ερωτηθέντων είναι ενάντια στην χορήγηση ελληνικής ιθαγένειας στους μετανάστες στην Ελλάδα και την ίδια στιγμή στιςδημοσκοπήσεις που εμφανίζονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ τα ποσοστά των δικών τους δημοσκοπήσεων να είναι 50%, περίπου.





Νομίζει κανείς οτι οι Ελληνες που ψηφίζουν στο διαδίκτυο έχουν εντελώς διαφορετική άποψη απο τους Ελληνες που απαντούν στις δημοσκοπήσεις των καναλιών και των εφημερίδων. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό; Ποιά συμφέροντα κρύβονται πίσω απο τις χειραγωγημένες, όπως αποδεικνύεται, δημοσκοπήσεις; Ποιοί θέλουν να πείσουν τους Ελληνες ότι πρέπει να δεχθούν το νομοσχέδιο για το μεταναστευτικό, που προωθεί η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ;

Με αφορμή λοιπόν τις δημοσκοπήσεις που γίνονται απο τα μεγάλα ΜΜΕ σχετικά με το μεταναστευτικό στην Ελλάδα, κάναμε και εμείς μια έρευνα σχετικά με το ποιοί ελέγχουν τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες με τη σειρά τους ελέγχουν το 90% της ελληνικής αγοράς.

Οι εταιρείες αυτές είναι η WPP Group,η McCann Ericsoon,η TNS και η Thomson Corporation.


Thomson
"ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ "ΚΟΡΥΦΕΣ" ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΩΝ ΗΤΑΝ ΕΒΡΑΙΟΣ"

http://www.guardian.co.uk/media/2008/dec/05/obituary-harry-henry-yellow-pages

Ο Harry Henry,που πέθανε σε ηλικία 92 ετών ήταν ο πατέρας της βιομηχανίας έρευνας αγοράς στην Βρετανία.Ο Χένρυ υπήρξε διευθυντής της εταιρείας Thomson Organisation.Ηταν αυτός που ουσιαστικά εισήγαγε την Thomson στον τομέα της πληροφορίας και των ταξιδιών(είναι και ταξιδιωτική εταιρεία).

Ο Harry είχε γεννηθεί στο Λονδίνο απο Εβραίους γονείς.

WPP Group – Η εταιρεία αυτή σύμφωνα και με έρευνα του κ. Τριανταφυλόπουλου πριν μερικά χρόνια, έχει τη μερίδα του λέοντος στην ελληνική αγορά.

Γενικός διευθυντής και ιδρυτής της είναι ο Σερ Μάρτιν Σορέλ,εβραϊκής καταγωγής απο το Λονδίνο.Και οι δύο γονείς του ήταν Εβραίοι. Είναι Εβραίος και στο θρήσκευμα.
(Δείτε την φώτο της ανάρτησης όπου αναφέρονται τα παραπάνω για τον Σορέλ)

TNS
Αποκτήθηκε απο την WPP Group το 2008 άρα είναι και αυτή εβραϊκών συμφερόντων.

http://www.tnsglobal.com/tns/history/index.aspx

McCann Erickson

Το 1954 διεθυντής έρευνας ήταν ο Harry Henry,ο οποίος λίγα χρόνια αργότερα πήγε στην Thomson.Ο ίδιος άνθρωπος, εβραϊκής καταγωγής ήταν διευθυντής σε διαφορετικές περιόδους σε δύο απο τις μεγαλύτερες εταιρείες δημοσκοπήσεων.


Οπως καταλαβαίνετε οι δημοσκοπήσεις που παρουσιάζουν κατα καιρούς τα μεγάλα ΜΜΕ είναι πλήρως χειραγωγημένες. Είναι χειραγωγημένες απο το πιο ανθελληνικό λόμπι που υπάρχει στο πλανήτη. Η μεγάλη διαφορά στα ποσοστά μεταξύ δημοσκοπήσεων του διαδικτύου και δημοσκοπήσεων που γίνονται για λογαριασμό των ΜΜΕ, οφείλεται στο γεγονός οτι στο διαδίκτυο οι περισσότερες δημοσκοπήσεις που γίνονται είναι αδιάβλητες και δεν περνούν απο "φιλτράρισμα".

Ταυτόχρονα οι "χειραγωγημένες" ερωτήσεις των δημοσκοπήσεων που γίνονται απο τα ΜΜΕ (π.χ πρόσφατη δημοσκόπηση των "ΝΕΩΝ" που ανέφερε την περίπτωση των Ελλήνων που κατέχουν διοικητικές θέσεις στο εξωτερικό) έχουν ως στόχο τον αποπροσανατολισμό των ερωτούμενων.

Οπως καταλαβαίνετε δεν μπορούμε πλέον να εμπιστευόμαστε τις δημοσκοπήσεις αυτές....

Υ.Γ: Το διαδίκτυο προσφέρει την δυνατότητα εφαρμογής Αμεσης Δημοκρατίας χωρίς "μεσάζοντες". Ας το εκμεταλλευτούμε....
 


Στην συνέχεια ακολουθεί μια επίσης παλαιότερη ανάρτησή μας σχετικά με το πως εξαπατούνται οι πολιτικοί απο τις εταιρείες δημοσκοπήσεων 


Ζούμε σε ένα πολύ παράξενο κόσμο. Θυμάμαι αρκετά χρόνια σε μια φιλοσοφική συζήτηση που είχε θέμα το Μύθο του Σπηλαίου του Πλάτωνα(φαντάζομαι πως οι αναγνώστες γνωρίζουν το μύθο του Σπηλαίου του Πλάτωνα). 

Ένας ακροατής ρώτησε τον ομιλητή, στη σημερινή κοινωνία ποιοί είναι οι φύλακες της Σπηλιάς και πώς μπορεί κάποιος να τους διακρίνει. Φυσικά ο ομιλητής έδωσε μια διφορούμενη απάντηση χωρίς τελικά να απαντήσει σε τίποτα το ουσιαστικό. Φυσικά ο Πλάτωνας ήταν αρχιμύστης των Ελευσινίων Μυστηρίων και ήξερε τι έλεγε και κάθε λέξη μέσα στο κείμενό του έχει τη σημασία της. Έτσι λοιπόν οι φύλακες της Σπηλιάς δεν γίνονται αντιληπτοί απο τους ανθρώπους που κατοικούν στη Σπηλιά. Μετά απο χρόνια μελέτης ξέρω πια ότι
 ο Μύθος του Σπηλαίου μπορεί να «ερμηνευθεί» απο πολλές οπτικές γωνίες.Κάποια φιλόδοξη ιερατική Εβραϊκή κάστα αποφάσισε να παίξει το ρόλο των φυλάκων. Κρύβεται στο παρασκήνιο και έχει μετατρέψει το πολιτικό παιχνίδι σε κουκλοθέατρο και τους πολιτικούς σε μαριονέτες.
Όπως και στη περίπτωση της Πολιτείας, δεν εμφανίζονται σχεδόν πουθενά, κρύβονται μανιωδώς.. Ξέρουμε όλοι τώρα πολύ καλά πια, ότι έσπρωξαν τις ΗΠΑ κατά του Ιράκ(τη πρώτη φορά το πέτυχαν μάλιστα μέσω του Ιδρύματος Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων τουΤόμας Λάντος Πίτερ,πιο γνωστού ως «Τόμ Λάντος»,ενός Εβραίου απο την Ουγγαρία,που κατηγόρησε τους Ιρακινούς ότι σκότωσαν βρέφη απο επωαστήρες νοσοκομείου του Κουβέϊτ.Για να το κάνει αυτό έβαλε την κόρη του Πρέσβη του Κουβέϊτ να καταθέσει σαν μάρτυρας του γεγονότος) και του Αφγανιστάν για να προωθήσουν την παγκόσμια Αυτοκρατορία τους. Φυσικά την ονομάζουν «Αμερικανική» για να εξαπατούν τους Αμερικανούς πολιτικούς και τους πολίτες(διαβάστε το φοβερό βιβλίο «Το Ισραηλινό λόμπυ και η πολιτική των ΗΠΑ-The Israel Lobby).Ελάχιστοι ξέρουν οτι η Federal Reserve US(Ομοσπονδιακή Τράπεζα των ΗΠΑ) ελέγχεται απόλυτα απο το Εβραϊκό Λόμπι. Το ίδιο ισχύει για τα περισσότερα Πανεπιστήμια, εταιρείες κατασκευής όπλων, πετρελαϊκές εταιρείες, οι περισσότερες εφημερίδες, το Hollywood ολοκληρωτικά, οι περισσότερες διαφημιστικές εταιρείες, όλα σχεδόν τα tank thing των ΗΠΑ και σε αυτά πρέπει να προσθέσουμε τον έλεγχο της ψυχοπολιτικής που περιλαμβάνει εσωτεριστικές οργανώσεις, Ευαγγελιστές, τέκτονες, αιρέσεις. Ασφαλώς ένα τέτοιο τεράστιο σχέδιο απαιτεί απόλυτη μυστικότητα. Επειδή όμως είναι δημόσια πρόσωπα πώς θα πετύχουν την απόκρυψη του σχεδίου; Αυτό το πετυχαίνουν με την συνεχή αλλαγή των ονομάτων και την απόκρυψη της καταγωγής τους, σ’αυτό τους βοηθάει πολύ η «βιομηχανία του Ολοκαυτώματος».
Υπάρχει όμως ένας ακόμα κρυφός παράγοντας με τον οποίο ελέγχουν τους πολιτικούς.Αυτός ο παράγοντας είναι οι εταιρείες δημοσκοπήσεων. Πρίν απο μερικούς μήνες είχε κάνει σχετική εκπομπή ο Μάκης Τριανταφυλλόπουλος, στην οποία αποκάλυψε πολλά και σημαντικά πράγματα.
Είμαι πια πεπεισμένος ότι όλοι οι πολιτικοί ξέρουν οτι οι Εβραίοι ελέγχουν το κόσμο-όποιος πολιτικός δεν το ξέρει, σίγουρα είναι ηλίθιος και για αυτό τον προτίμησαν για να τον προωθήσουν για πολιτικό- άλλωστε όλοι μεταξύ μας λέμε οτι «αυτός είναι τελείως ανίκανος, πώς έγινε υπουργός ή Πρωθυπουργός;». Φανταστείτε ένα υπουργό που του λένε : «Για το καλό της ανθρωπότητας πρέπει να αλλάξουμε τα σχολικά βιβλία». Όπως συνέβει τώρα με το εβραϊκό Ίδρυμα Σόρος( κρύβουν τα ΜΜΕ οτι είναι εβραϊκό) και την κυρία Γιαννάκου. Φυσικά η κ.Γιαννάκου δεν θέλει να προδώσει τη Πατρίδα της. Την πείθουν λοιπόν κάποιοι αμόρφωτοι αριστεροί καθηγητάδες οτι αυτό γίνεται για το καλό της ανθρωπότητας, της αποκρύπτουν για το πώς επιτεύχθηκε η αλλαγή των σχολικών βιβλίων πρίν 70-80 χρόνια στις ΗΠΑ και ποιοί την προώθησαν, ποιοί συντονίζουν την αλλαγή σχολικών βιβλίων Ιστορίας στις 5 Ηπείρους- Το φαντάζεστε; Αυτή την στιγμή γίνεται αλλαγή σχολικών βιβλίων Ιστορίας σε πολλές δεκάδες χώρες και φυσικά τα ΜΜΕ που ελέγχονται απο αυτούς φροντίζουν να μην ακούγεται κουβένται για το τι γίνεται στις άλλες χώρες...
Στη μόνη χώρα που τα βιβλία είναι άκρως εθνικιστικά είναι στο Ισραήλ.Αυτοί δικαιούνται να μισούν τους Παλαιστίνιους και τους Γερμανούς και όλους τους άλλους λαούς.
Το βασικό επιχείρημα για να πειστεί η κ.Υπουργός για να προχωρήσει στις αλλαγές είναι οτι «αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν ελάχιστα τους ψηφοφόρους σας και με την δύναμη των ΜΜΕ δεν θα πάθετε μεγάλη εκλογική ζημιά». Παρουσιάζουν και μερικές πλαστές δημοσκοπήσεις που δείχνουν πολύ μικρή επίδραση στα ποσοστά τους, έτσι ο πολιτικός αντί να θεωρεί κυρίαρχο τον Λαό, θεωρεί κυρίαρχο το καναλάρχη.
Έτσι ο/η Υπουργός τολμά μεγαλύτερες αλλαγές. Και πάλι τα ποσοστά του/της δεν πέφτουν. Δεν ξέρει ο/η αφελής ότι είναι φτιαγμένες οι δημοσκοπήσεις, έτσι τολμά και λέει «όποιος δεν συμφωνεί μαζί μου, ας μη με ψηφίσει». Την έπεισαν οτι «Αυτοί» ελέγχουν τον Λαό. Έρχεται όμως η ώρα των εκλογών, ο Λαός ξυπνά, θυμάται και καταψηφίζει τον/την Υπουργό. Ποιός ξεγέλασε τον/την Υπουργό; Γιατί ξέρω μετά βεβαιότητας οτι οι Σύμβουλοί της ήξεραν οτι δεν θα εκλεγεί, για αυτούς ήταν αναλώσιμη, αυτή όμως τους εμπιστευόταν. Δεν ήξερε για τις διασυνδέσεις τους με τα μεγάλα αφεντικά και τους χρηματοδότες. Δεν είχε ακούσει τίποτα για τους «εκτελεσμένους» πολιτικούς που διαφώνησαν στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη(είναι καιρός όλοι οι πολιτικοί να επανεξετάσουν ποιούς έχουν συμβούλους, ποιός τους σύστησε, ποιά η εθνικότητά τους, σε ποιές μυστικές εταιρείες ανήκαν και ανήκουν, σε ποιό Πανεπιστήμιο σπούδασαν-πρέπει να αποφεύγονται οι Αμερικανοτραφείς.
Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στη γνωστή «πανεπιστημιακή έδρα» του Τέλ Αβίβ που κανονίζει για τις περισσότερες χώρες της Γής, ποιοί θα προωθηθούν στην πολιτική και ποιοί θα είναι οι σύμβουλοί τους(εν αγνοία των περισσότερων πολιτικών).
Στην τελυταία εκλογική αναμέτρηση πολλοί δεξιοί ψηφοφόροι διερωτιόντουσαν: «Τρελάθηκε ο Πρωθυπουργός; Γιατί αυτοκτονεί πολιτικά; Ποιοί των σπρώχνουν σε τέτοιες ανθελληνικές θέσεις;» Σύμφωνα με τα προηγούμενα η βεβαίωση απο τις εταιρείες δημοσκοπήσεων ότι «θα είναι ασήμαντη η ζημιά».
Ποιοί είναι οι ιδιοκτήτες σε παγκόσμιο επίπεδο των εταιρειών δημοσκοπήσεων; Συμβαίνει κάτι καταπληκτικό. Μπορείτε να φανταστείτε ένα ιδιοκτήτη με πολλές δεκάδες εταιρείες δημοσκοπήσεων σε όλο το κόσμο( Σιρ Μαρτιν Σορέλ-sir Martin Sorrel, είναι το όνομά του,WPP η εταιρεία του που έχει θυγατρικές σε όλο τον κόσμο και στην Ελλάδα την AGB και την MRB και το προσωπικό των εταιρειών του είναι 100.000 άνθρωποι σε πάνω απο 100 χώρες) και ενώ έχει τόση μεγάλη δύναμη δεν έχει την ανάλογη προβολή. Γιατί άραγε; Το τι καταγωγής είναι, είναι αυτονόητο. Το ίδιο γίνεται με τον Rupert Murdoch. 140 κανάλια και 170 εφημερίδες έχει σε όλη τη Γή(ίδιας καταγωγής και αυτός,ο Τάσος Κούλογλου έκανε μια εκπομπή για τον Μέρντοκ πρίν λίγο καιρό). Ο Λαός όμως δεν πρέπει να ξέρει ούτε καταγωγές, ούτε την πραγματική τους δύναμη για να μην μπορεί να αμυνθεί απέναντι σε αυτά τα οργανωμένα συμφέροντα.
Πιστεύω όμως οτι είναι λίγα τα «ψωμιά» τους.Οι λαοί σε όλη τη Γή ξυπνούν.Παρ’ όλο που τα ΜΜΕ το αποκρύπτουν.Οι λαοί βλέπουν ποιοί είναι οι «κακοί» και ξέρουμε ότι στους «ΜΥΘΟΥΣ» οι «κακοί» στο τέλος χάνουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου