yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Απογραφή των δικαιούχων επιδομάτων


oga_asfalismenoi12 Στην τελική ευθεία για την απογραφή των δικαιούχωνκοινωνικών και προνοιακών επιδομάτων από το υπουργείο Υγείας, με στόχο τη σύσταση του Ενιαίου Εθνικού Μητρώου Δικαιούχων Παροχών. Με επείγουσα εγκύκλιό του, το υπουργείο Υγείας προειδοποιεί ότι όσοι δεν απογραφούν θα σταματήσουν να λαμβάνουν το επίδομα. Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο εκτιμά ότι αναμένεται να «ψαλιδιστεί» το 20 με 30% των επιδομάτων. Η διαδικασία θα υλοποιηθεί από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών σε συνεργασία με τους Δήμους και τις Περιφέρειες. Η διαδικασία αρχίζει την 1η Φεβρουαρίου.


Ποιους αφορά

Όπως επισημαίνεται στην εγκύκλιο, η απογραφή
κάθε δικαιούχου αποτελεί ατομική του υποχρέωση και μετά την απογραφή, η οποία επέχει θέση υπεύθυνης δήλωσης, θα λάβει κωδικό αριθμό απογραφής. 

Η απογραφή αφορά τους δικαιούχους επιδομάτων αναπηρίας, απροστάτευτων παιδιών, ομογενών και στεγαστικής συνδρομής συνταξιούχων υπερηλίκων ΟΓΑ.

Οι δικαιούχοι θα πρέπει να προσέλθουν σε οποιοδήποτε ΚΕΠ της επικράτειας.

Η απογραφή θα πραγματοποιηθεί από την 1η Φεβρουαρίου 2012 έως και τις 16 Μαρτίου 2012, ανάλογα με το αρχικό γράμμα του επιθέτου του δικαιούχου.

Συγκεκριμένα, η απογραφή των δικαιούχων των οποίων το επώνυμο αρχίζει από:

  • Α έως Ι, θα γίνει από 01/02/2012 μέχρι 15/02/2012

  • Κ έως Ο, θα γίνει από 15/02/2012 μέχρι 29/02/2012

  • Π έως Ω θα γίνει από 01/03/2012 μέχρι 16/03/2012

Τι έγγραφα χρειάζονται


Ο δικαιούχος κατά την προσέλευσή του στο ΚΕΠ θα πρέπει να έχει μαζί του:

1. Έγγραφο αποδεικτικό της ταυτότητας του δικαιούχου, εναλλακτικά:

α) Για τους Έλληνες πολίτες είναι υποχρεωτική η επίδειξη του Δελτίου

Αστυνομικής Ταυτότητας και για τους υπηρετούντες στα Σώματα Ασφαλείας και στις Ένοπλες Δυνάμεις η ταυτότητα της υπηρεσίας τους.

β) Για τους Ομογενείς Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς.

γ) Για τους πολίτες κρατών-Μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης διαβατήριο εν ισχύ.

δ) Για τους πολίτες χωρών που ανήκουν στον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο απαιτείται άδεια διαμονής.

ε) Για τους Αλλοδαπούς πρόσφυγες στους οποίους έχει αναγνωριστεί η προσφυγική ιδιότητα και έχει χορηγηθεί άσυλο, "Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Αλλοδαπού Πολιτικού Φυγάδα" και "Άδεια Παραμονής Αλλοδαπού".

στ) Για τους αλλοδαπούς στους οποίους δεν έχει αναγνωριστεί η προσφυγική ιδιότητα "Ειδικό Δελτίο υπό ανοχή διαμονής αλλοδαπού που δεν έχει αναγνωρισθεί ως Πρόσφυγας".

ζ) Για τους αλλοδαπούς που διαμένουν στην Ελλάδα Άδεια Διαμονής Ενιαίου Τύπου ή Άδεια Παραμονής Αλλοδαπού.

2. Παραστατικά έγγραφα εκδόσεως Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας (ΔΟΥ) [π.χ. το εκκαθαριστικό σημείωμα φόρου εισοδήματος οικ. Έτους 2010 ή 2011, ή βεβαίωση απόδοσης Αριθμού Φορολογικού Μητρώου (ΑΦΜ), βεβαίωση εργοδότη, αντίγραφο τελευταίας μισθοδοσίας, παραστατικό φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, κτλ.] στο οποίο να αναγράφεται το ΑΦΜ του δικαιούχου του επιδόματος. Αν δεν διαθέτει ΑΦΜ θα πρέπει να απευθυνθεί στη ΔΟΥ που υπάγεται για να λάβει βεβαίωση απόδοσης ΑΦΜ πριν προσέλθει στο ΚΕΠ.

3. Οποιοδήποτε έγγραφο στοιχείο από το οποίο να προκύπτει ο Αριθμός Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ).

4. Επίδειξη της πρώτης σελίδας βιβλιαρίου λογαριασμού πληρωμών ή αντίστοιχης κάρτας του λογαριασμού ή απλού φωτοαντιγράφου αυτών, που θα τηρείται σε πιστωτικό ίδρυμα ή γραφείο ταχυδρομικών επιταγών (ΕΛ.ΤΑ.) είτε έγγραφη βεβαίωση του πιστωτικού ιδρύματος ή των ΕΛ.ΤΑ. όπου να αναφέρεται ο αριθμός IBAN. Η επιλογή του ιδρύματος ή των ΕΛ.ΤΑ. γίνεται από τον δικαιούχο.

Σε περίπτωση που ο δικαιούχος αδυνατεί να προσέλθει στα ΚΕΠ κατά το διάστημα της απογραφής, τότε η καταγραφή του θα πρέπει να γίνει από τρίτο πρόσωπο που τον εκπροσωπεί.

ert.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου