yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

25 μικρά – γρήγορα ανέκδοτα



  • Είναι ένας πελαργός και κουβαλάει ένα γέροντα 80 χρονών..
    Κάποια στιγμή γυρνάει ο γέροντας και λέει στον πελαργό:
    «Έλα μαλάκα, παραδέξου ότι χαθήκαμε».



  • Σε ένα εστιατόριο ο πελάτης λέει στο γκαρσόν:
    - Σας παρακαλώ, μπορείτε να πάρετε το κοτόπουλο να το ψήσετε λιγάκι ακόμα?
    - Γιατί, τι έχει?
    - Μου τρώει τις πατάτες!



  • Ήταν ένας κουφός και ένας χαζός. Ο κουφός ήθελε να κοροϊδέψει τον χαζό οπότε τον ρωτάει:
    - Πόσο κάνει 2+1?
    - Τέσσερα, απαντάει ο χαζός
    Και ο κουφός:
    - Να τη φας και να´ναι κρύα.



  • Ένας τύπος προσπαθεί να πείσει τη γυναίκα του να του καθίσει να της τον βάλει στα αυτιά:
    - Μα τρελάθηκες, Χριστιανέ μου; Τι θέλεις, να κουφαθώ;
    - Καλά, τι φοβάσαι; Τόσα χρόνια δε θα είχες μουγγαθεί;



  • Μετά από μια νύχτα ανελέητου σεξ μεταξύ ελέφαντα και μυρμηγκιού, ο ελέφαντας δεν αντέχει άλλο και πεθαίνει. Όχι ρε πούστη μου, λέει το μυρμήγκι, για μια νύχτα γαμήσι θα σκάβω μια ζωή!!



  • Οι νυχτερίδες κοιμούνται στο δάσος. Ξαφνικά, μια όπως είναι κρεμασμένη ανάποδα, κάνει μία τσάκ και κάθεται όρθια στο κλαδί.
    Από το διπλανό κλαδί μια άλλη νυχτερίδα φωνάζει στο από κάτω κλαδί:
    - Μήτσο, ξύπνα. Ο Γιώργος λιποθύμησε




  • Πάει ένας και ρωτάει έναν άλλο, που έπαιζε με μια τρίχα.
    - Από τα νεύρα σου?
    και του λέει ο άλλος:
    - ‘Όχι από τα αρχίδια μου.’



  • Μια ξανθιά επιστρέφει στο σπίτι και ρωτάει τον άνδρα της:
    - Γιώργο που είναι τα παιδιά?
    - Στα Αγγλικά.
    - George where are the kids?



  • Ειδήσεις σε ποντιακό κανάλι:
    Τραγικό δυστύχημα. Διθέσιο αεροπλάνο έπεσε σε νεκροταφείο. Έχουν βρεθεί 3000 νεκροί και οι έρευνες συνεχίζονται



  • - Γιατρέ μου, έχω πολλά νεύρα. Όπου πηγαίνω μπλέκω σε καβγάδες.
    - Μάλιστα …. Πρέπει να προσπαθήσετε περισσότερο να συγκρατείτε το θυμό σας αγαπητέ μου. Έχετε μπλέξει σε πολλούς καβγάδες;
    - Ναι … Γιατί; Τραβάς κάνα ζόρι;



  • Ο καπετάνιος του κρουαζιερόπλοιου στους επιβάτες και στο πλήρωμα:
    - Αγαπητοί μου, έχω ένα καλό και ένα κακό νέο. Ποιο θέλετε να ακούσετε πρώτα?
    - Το καλό.
    - Πάμε για 14 βραβεία Όσκαρ.



  • Πρωί πρωί, μπάτσος σταματάει κάποιον που έτρεχε στην Κηφισίας.
    - Καλημέρα, του λέει.
    Και ο οδηγός:
    - Ήτανε…



  • Μεθυσμένος σε σουβλατζίδικο:
    - Ένα γύρο απ’ όλα
    - Πίτα?
    - Άσε, λιώμα



  • Συζητούν δυο φαντάσματα:
    -Να σε ρωτήσω κάτι
    -Σ’ ακούω
    -Πιστεύεις στους ανθρώπους?



  • Πάει ένας Κινέζος στο περίπτερο:
    - Γιαν τσι γιον Coca-cola!
    Και ο περιπτεράς του απαντάει:
    - Μια παγωμένη τι?



  • Ο σύζυγος στη γυναίκα του:
    - Μωρό μου, δεν αντέχω άλλο να σε βλέπω να τυραννιέσαι έτσι όλη μέρα στην κουζίνα. Κλείσε την πόρτα!



  • Ένα ζεύγος κανίβαλων συζητάει:
    - Πονάει η κοιλιά μου αγάπη μου.
    - Και σου είπα να μην φας εκείνον το δύτη με την φλούδα.



  • Δύο τσιμπούρια έχουν πάει σε ένα πάρτυ.
    Φεύγοντας αργά το βράδυ μετά από ξέφρενη διασκέδαση ρωτάει το ένα το
    άλλο:
    - Θα πάμε με τα πόδια ή θα πάρουμε κανένα σκύλο?



  • - Γιαγιά, γιαγιά, να παίξω με τα βυζιά σου ;
    - Παίξε, αλλά μην απομακρυνθείς πολύ !



  • Μπαίνει ένας μεθυσμένος σε ένα μπαρ, πλησιάζει μια και της λέει: ‘Έλα σπίτι μου να πηδηχτούμε μέχρι το πρωί!!!’
    - ‘Σας παρακαλώ, τι με περάσατε, για καμμιά πόρνη;’
    - ‘Γιατί μωρή, ποιος μίλησε για λεφτά;;;’



  • Αχ…. Μήτσουμ’ μου ‘ρχεται ουργασμούς…
    – Σκάσε μωρή… Όταν γαμάει ο Μήτσος, δεν έρχεται κανείς….



  • Πιάνει ο Τοτός τους γονείς του στην κρεβατοκάμαρα να κάνουν 69. Γυρνάει
    και τους λέει εκνευρισμένος:
    - Και θέλετε να πάω εγώ σε ψυχολόγο επειδή τρώω τα νύχια μου;;;!!



  • Γιατί το σουτιέν είναι σύμβολο της Δημοκρατίας;
    - Γιατί χωρίζει τη δεξιά απο την αριστερά, συγκρατεί τις μάζες, ελκύει το
    λαό και ξεσηκώνει τα πλήθη!



  • Tι κοινό έχει το συζυγικό sex με μία καντίνα στην Eθνική;
    1. Ποιότητα μέτρια…
    2. Ποικιλία περιορισμένη….
    3. …Aλλά στις τρεις η ώρα τα χαράματα, τι άλλο να βρεις ανοιχτό;;;



  • - Μαμά, τώρα που έγινα 16 χρόνων να βάλω σουτιέν;
    - Όχι Μανώλη…


  • xaxa.gr

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου