yt7RcBL2LbtVhTuhg5kcnuj7oIA

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

H ατάκα του Μαντέλη: "δεν το 'χω". Στο ΠΑΣΟΚ, δώσατε ποτέ λεφτά;

Τι απάντησε ο Μαντέλης στην ερώτηση "στο ΠΑΣΟΚ δώσατε ποτέ λεφτά;"
Δείτε από τα πρακτικά, τα χάλια της πολιτικής:
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δικηγόρος είστε τώρα, εγώ ψάχνω να βρω εάν τον κωδικό τον δώσατε εσείς ή αν έχει συμμετοχή ο κουμπάρος σας.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Ο κουμπάρος μου δεν έχει...
καμία συμμετοχή και δεν ήξερε τίποτα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Τον δώσατε εσείς, λοιπόν;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Όχι. Και σας απάντησα, έδωσα το νούμερο. Και από το νούμερο προφανώς βρήκαν τα υπόλοιπα στοιχεία.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στον Γερμανό δώσατε το νούμερο μόνο;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Το νούμερο του λογαριασμού.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το «Ρόκος» εσείς δεν το ξέρατε;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Δεν είχα λόγο να του δώσω. Την περίοδο που το έδωσα, πιθανόν να το ήξερα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Την περίοδο που το δώσατε…
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Την περίοδο που το έδωσα, πιθανόν να το ήξερα. Αλλά εσείς με ρωτήσατε κατά το άνοιγμα του λογαριασμού. Κατά το άνοιγμα του λογαριασμού δεν το …
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σας είπα, μετά το άνοιγμα του λογαριασμού και πριν, για τα 200. Και το ρωτάω αυτό, γιατί υπάρχουν και άλλοι «Ρόκος», που ήταν το ψευδώνυμο της οικογενείας.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Από ποιον;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν το ξέρετε; Δεν ξέρετε κανέναν Ρόκο;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Σας απάντησα, όνομα Ρόκος δεν ξέρω.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ο «Ρόκος και τα αδέλφια του» δεν ξέρετε τι σημαίνει;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Δεν το έχω… Εντάξει…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Σας ρωτάω, γιατί υπάρχει και άλλος ένας λογαριασμός με δύο συναλλαγές. Κατά τύχη 12/11/2003 480 χιλιάδες ευρώ, 17/11/2003 στην Dresdner Bank, πάλι με κωδικό «Ρόκο». Δεν έχετε καμία σχέση εσείς;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Καμία σχέση. Παρακαλώ χρησιμοποιήστε το όνομά μου, τη δήλωσή μου, οτιδήποτε άλλο χρειάζεστε, κύριε Πρόεδρε, για να ανοιχθεί αυτός ο λογαριασμός, να φανεί και εδώ πέρα ότι δεν έχω καμία σχέση.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Με τον κ. Χριστοφοράκο είχατε συχνές επαφές;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Όχι. Είχαμε πολύ τυπικές σχέσεις. Ελάχιστες και τυπικές.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εδώ, κύριε Μαντέλη, μέσα σε αυτό εδώ το περίφημο ημερολόγιο Χριστοφοράκου έχει πάνω από 150 αναφορές για συνομιλίες μαζί σας, για ραντεβού μαζί σας, για δείπνα μαζί σας, για φαγητά μαζί σας, μαζί βέβαια και με άλλα πολιτικά πρόσωπα. Και κατά διαβολική σύμπτωση είναι ακριβώς τις ίδιες περιόδους που παίρνονται και οι αποφάσεις. Και μάλιστα αναφέρεται και το όνομά σας σε σχέση με αποφάσεις που θα πρέπει να ληφθούν από τον Ο.Τ.Ε.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Δεν το ξέρω αυτό. Είχα απόλυτα τυπικές σχέσεις. Τον κ. Χριστοφοράκο τον γνώρισα αργότερα, πολύ αργότερα, σε ένα φόρουμ τηλεπικοινωνιών, διαβούλευσης για την «Κοινωνία της Πληροφορίας» και για το νόμο τηλεπικοινωνιών που ψηφίστηκε στη συνέχεια, στις αρχές του 2001, και δεν είχα καμία ιδιαίτερη σχέση μαζί του. Ξεκάθαρα, δεν είχα καμία ιδιαίτερη σχέση μαζί του.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Με τον κ. Τσοχατζόπουλο συναντηθήκατε μαζί και με τον κ. Χριστοφοράκο;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Πού να συναντηθώ;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στις 14 Μαρτίου του 2000.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Πού να συναντηθήκαμε;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εάν συναντηθήκατε σας ρωτώ.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Εγώ δεν θυμάμαι.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν θυμάστε.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Συναντήσεις μπορεί να έγιναν χιλιάδες, τις οποίες δεν μπορώ να θυμάμαι εγώ τώρα. Εγώ δεν θυμάμαι…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Ε, τώρα, μου λέτε ότι δεν συναντιόσασταν και τώρα μου λέτε για χιλιάδες συναντήσεις.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Όχι, χιλιάδες συναντήσεις γενικά, όχι με τον Χριστοφοράκο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Με τον Χριστοφοράκο λέω.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Τίποτα, είχα εντελώς τυπικές σχέσεις, πολύ περιορισμένες. Πολύ περιορισμένες.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Γιατί εδώ πέρα σας αναφέρει κάθε πέντε μέρες…
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Ε, όχι.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: 16 και 22 Μαρτίου του 2000 φάγατε μαζί στις 16.30΄.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Εγώ έφαγα με τον κ. Χριστοφοράκο;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Έτσι λέει.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Δεν έχω φάει, κύριε….
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν έχετε φάει ποτέ;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Ασφαλώς δεν έχω φάει. Ποτέ δεν έχω φάει με τον κ. Χριστοφοράκο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Το τηλέφωνο 8811422 είναι δικό σας;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Μάλιστα.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εδώ σημειώνει η Γραμματέας του κ. Χριστοφοράκου ότι τηλεφωνήσατε εσείς στον κ. Χριστοφοράκο, ο οποίος έλειπε, για ένα νομοσχέδιο, το οποίο «θα περάσει 10, 11, 12 ή 13/9».
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Ποιανού έτους;
.....
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: 17 Δεκεμβρίου του 2003. Εδώ, 10 Οκτωβρίου του 2003, πάλι με σας. Δηλαδή υπάρχουν εκατοντάδες ραντεβού «Μαντέλης». 14 Οκτωβρίου του 2003. Και παράλληλα ραντεβού με όλους τους εμπλεκόμενους. Υπάρχει σημείωμα που λέει: ο γενικός διευθυντής Βουρλούμης έχει φύγει για το Λονδίνο χθες και οι εξελίξεις έχουν παγώσει, να επιλυθεί το θέμα στο επόμενο εξάμηνο. Και από κάτω μιλάει για τις επιμέρους συμβάσεις, μας κρατάνε εγγυητικές δέκα εκατομμύρια, κοστολογικός έλεγχος Ο.Τ.Ε., benchmarking να ελέγξει τις τιμές ο Ο.Τ.Ε., κρατάει τη δικαιολογία.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Και έχω εγώ καμία σχέση με αυτά;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Με σας! Μα, με μένα; Για σας μιλάει. Και μιλάει για μια υπόθεση lumis. Την ξέρετε τη υπόθεση lumis;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Όχι βέβαια.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Όχι.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Τίποτα απ’ αυτά δεν ξέρω.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Δεν έχουν κλείσει τα τρία πρώτα. Μπορεί ο Ο.Τ.Ε. να έχει κάποιες απαιτήσεις από τη Siemens. Μέσα σε αυτά τα πλαίσια υψηλά ιστάμενες αποφάσεις. Ο Ο.Τ.Ε. έχει εκφράσει ότι στο εξής το έργο έχει ατέλειες. Το lumis. Μαντέλης.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Για δυο λεπτά.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Θα σας τα δώσω. Μαυρίδης για Μαντέλης. Πάλι: Μαυρίδης για Μαντέλης. Μαντέλης, Μακρίδης, Μπεσού. Δεν τους ξέρετε τώρα. Στις 14 Ιανουαρίου του 1999, 18 Ιανουαρίου του 1999 πάλι. Μαντέλης, Φιλίτσα και Όλγα. Τι είναι αυτό το Φιλίτσα και Όλγα;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Αυτά είναι τα ονόματα του γραφείου μου.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Στις 13.00΄ έκλεισε η Φιλίτσα και η Όλγα ραντεβού με τον κ. Χριστοφοράκο, 18 Ιανουαρίου του 1999.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Σας είπα ότι υπήρχαν, αλίμονο….
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Η κα Ζώτου ποια είναι;

ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Αυτά είναι από το γραφείο μου. Τα ονόματα…
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Εδώ πέρα μιλούσατε συνέχεια, κάθε μέρα.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Μα, τι λέτε τώρα;
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: 14.30΄ στις 26 Απριλίου του 1999 ραντεβού για φαγητό μαζί.
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Δεν έχω φάει με τον κ. Χριστοφοράκο.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΜΜΕΝΟΣ: Λοιπόν, εγώ θα τελειώσω εδώ τη συγκεκριμένη εξέταση, διότι, κύριε Μαντέλη, με συγχωρείτε, αλλά δεν μας βοηθάτε. Εδώ θα μπορούσατε να μας βοηθήσετε, προκειμένου να βρούμε ποιοι έχουν πάρει τα 10 εκατομμύρια μάρκα το χρόνο. Γιατί εκεί είναι το θέμα και δεν έχουν πάρει 200άρια Βουλευτές, το ξέρετε καλά, 200άρια Βουλευτές δεν παίρνανε, από πάνω τις παίρνανε και τις μίζες και τα λεφτά. Και ξέρετε να μας βοηθήσετε. Ξέρετε πρόσωπα και πράγματα. Ξέρετε ότι υπάρχει ένας νόμος ευνοϊκός για εκείνους που θα μας βοηθήσουν. Στο ΠΑ.ΣΟ.Κ. πήγατε να δώσετε λεφτά ποτέ;
ΜΑΡΤΥΣ (Αναστάσιος Μαντέλης): Εγώ είμαι μέλος του ΠΑ.ΣΟ.Κ.

Πηγή:http://taxalia.blogspot.com/2010/05/h_7238.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου